вторник, 4 июня 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія

Під часроботи з цим модулем я познайомилась з такими формами оцінювання, які полегшать, урізноманітнять оцінювання в процесіроботи над проектом. Такий метод, як "З-Х-Д" , я використовувала в своїй роботі за програмою "Крок за кроком", а діаграми ніколи невикористовувала для оцінювання, тому для мене ця інформація буде корисною.. Це допомагатиме для визначення готовності учнів до даного проекту, їх інтереси, потреби, що дасть можливість коригувати діяльність і учнів і вчителя.
Можливе використання таких методів оцінювання і під час звичайних уроків для урізноманітнення, мотивації навчальної діяльності учнів.

1 комментарий:

  1. Дякую, Ганно, за змістовний коментар. Добре, що отримана інформація спонукає Вас до власних нових ідей.
    Спробуйте в наступній рефлексії поставити проблемне запитання учасникам тренінгу, щоб активувати обговорення в блозі. Удачі!

    ОтветитьУдалить